niedziela, 21 grudnia 2014

3

Myślę, że większość osób wie co to jest Tangle Teezer. Dla tych co nie wiedzą już wyjaśniam. Jest to szczotka do włosów, która zrobiła furorę w świecie stylistycznym. Jednak są osoby za i przeciw niej. Mówią, że nie jest dobra w utrzymaniu. Osobie z długimi włosami jest ciężko się czesać. Nie wiem jak długie i zaniedbane trzeba mieć włsoy, żeby ta szczotka była zła.
Mam dosyć długie włosy i Tangle Teezer najlepiej sobie radzi z rozczesaniem ich. Jest dopasowany do dłoni, nawet dla osoby leworęcznej! Podczas czesania potrafi nawet zebrać troszkę niechcianego ''kurzu'' z włosów, który zebrał się podczas spania. Jeżeli chodzi o czyszczenie go, wystarczy umyć  wodą, i jeżeli ktoś chce można również dodać mydła.
Jest to według mnie najlepsza szczotka do włosów, zarówno tych długich, jak i krótkich :)






10 komentarzy:

  1. Według mnie też jest genialna!
    Nic dodać, nic ująć!
    Posiadam ją, przyzwycziłam się do niej tak,
    że nie mogę się czesać inną szczotką,
    a wcale nie mam długich włosów.
    ♥ ♥ ♥
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu zakupić sobie z tej firmy szczotkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tej szczotki chociaż słyszałam o niej naprawdę wiele pozytywnych opinii :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyskie dziewczyny teraz o niej piszą. Jaka szkoda, ze mam krótkie włosy haha
    Pozdrawiam, http://krokprzedsiebie.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest świetna to fakt :) masz mega piękne włosy !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą szczotkę !!! Również mam zamiar zrobić o niej post :)
    Może jakieś rady dotyczące blogowania ? http://patiqueboom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o niej, lecz sama nie używam. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, te szczotki są świetne :)
    Obserwuję! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku! :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest! :) sama mam długie włosy, a rozczesują się Nią idealnie.

    OdpowiedzUsuń