środa, 31 grudnia 2014

4 +konkurs Privelog

Więc dziś jest Sylwester :) Pewnie część z Was idzie na jakąś imprezę, lub domówkę. Ja w tym roku po raz kolejny zostaję w domu ;)
Wzięło się na wspomnienia, ważne przeżycia i nowe znajomości z tego roku. Myślę, że czymś  ważnym w moim życiu była właśnie wymiana do Hiszpanii. Poznałam nowych ludzi, kraj, oraz kulturę. To było coś niezwykłego również z tego powodu, że miałam okazję do poduczenia się języka angielskiego, co mi naprawdę pomogło.
Zaczęłam podejmować ważne decyzje w moim życiu, takie jak kim zostanę w przyszłości i gdzie będę się uczyć. Na szczęście na mojej drodze znaleźli się ludzie, którzy pomogli mi w prawidłowym wyborze i dobrze mnie pokierowali.
Myślę, że ten rok był na prawdę dobry i liczę, że następne będą jeszcze lepsze.

Tak, zdjęcie jest moje

Okej, selfie z ludźmi z Hiszpanii i nie tylko ;)
Zdjęcie jest moje

___________________________________________________________________________
                                               
KONKURS NA PRIVELOGU!!
Privelog to nowy portal, gdzie można dodawać zdjęcia, zadawać pytania. Jeżeli się zarejestrujecie macie konto, ale nie profil (nie możecie dodawać zdjęć). Musisz dostać zaproszenie, aby mieć profil.

Mam do rozdania 5 zaproszeń na privelogu. Aby je zdobyć musisz:
*zaobserwować mnie na privelogu- KLIK
*zaobserwować publicznie tutaj na blogu
*napisz w komentarzu swój nick z priveloga i 'gotowe', jeżeli wszystko zostało zrobione
Wyniki konkursu 5 stycznia :)
POWODZENIA! :)

7 komentarzy:

  1. To pierwsze zdjęcie jest cudowne!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/2015.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jest to zdjęcie parku (?) zimą ^^ Powodzenia wszystkim w konkursie c:
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie zajrzę na tę strone :)
    Ten rok był dobry, ape też zły.. sporo czasu spędziłam w szpitalu zaniedbują przez to przyjaciół i życie prywatne. Ale pomimo to był ok :)
    kath-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe :)
    Obserwuję pivelog i bloga jako rilseee

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że wiesz kim chcesz zostać tak szybko, ja dopiero w tym roku zdecydowałam się na konkretne studia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest cudowne, jakby wyrwane z jakiegoś podręcznika
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń